contactar con nosotrosse.galiza@sindicatoelevacion.org
tlf. 639 61 35 16
tlf. 639 11 31 57
tlf. 915 678 971
afíliate al sindicato de los trabajadores /as del sector de  la elevación

CONTACTA S.E

SINDICATO DA ELEVACIÓN

¡LEMBRA: NON ESTÁS SÓ!

DEFENDENDO OS TEUS DEREITOS

CHÁMANOS E AFÍLIATE

Un sector forte e ben organizado garante mellores condicións de traballo

21 FEBRERO 17. GALICIA. MARCHAS DA DIGNIDADE http://marchasdadignidade.blogspot.com.es/

PAN, TRABALLO E TEITO - Á RÚA, QUE XA É HORA!!!

O 25 de febreiro será a manifestación das Marchas da Dignidade na Coruña en defensa das pensións e dos servizos públicos. Temos que encher as rúas da Coruña de dignidade para defender o que é noso. http://marchasdadignidade.blogspot.com.es/2017/02/percorrido-definitivo-das-columnas-o.html?m=1

20 ENERO 17. GALICIA. El S.E OBTIENE NUEVO DELEGADO A CORUÑA. ELECCIÓNS SINDICAIS EN ASCENSORES MEGA nota pdf

Nas eleccións celebradas o 17 de xaneiro na Coruña, os traballadores de Ascensores Mega elixiron unánimemente ao compañeiro Millán coma Delegado de Persoal para os vindeiros catro anos.

Dende o Sindicato da Elevación agradecemos a confianza depositada na nosa organización que sigue a medrar e a xuntar aos traballadores do sector.

Dámosvos a benvida e poñémonos a vosa disposición coa seguridade de que entre todos conseguiremos defender e mellorar as nosas condicións de traballo

04 ABRIL 16. GALICIA. El S.E OBTIENE NUEVO DELEGADO EN ELECCIONES SINDICALES DE ZARDOYA OTIS LUGO. nota pdf

José Manuel Pardo es elegido como nuevo Delegado de Personal gracias al apoyo mayoritario de los trabajadores de Zardoya Otis de Lugo y provincia.

Las elecciones se realizaron el pasado día 1 de abril y los trabajadores decidieron de manera rotunda depositar su confianza en el candidato del Sindicato de la Elevación.

Desde el S.E damos la bienvenida a Jose Manuel y agradecemos a los compañeros lucenses toda la confianza depositada en él y en nuestra organización.

Los derechos de los trabajadores nos atañen a todos y entre todos los seguiremos defendiendo y mejorando. Continuamos creciendo y aunando esfuerzos para tratar de hacer del sector de la elevación un referente en derechos sociales y condiciones de trabajo.

20 febrero 16. GALICIA. Santiago .REUNIONES DE COORDINACION SINDICAL. nota pdf

COORDINADORA DO S.E GALIZA EN COMPOSTELA.

O 19 de febreiro celebrouse en Compostela unha coordinadora do Sindicato da Elevación á que asistiron representantes dos traballadores de Zardoya Otis e Ascensores Enor de Ferrol, Compostela, A Coruña, Pontevedra e Vigo.

Nesta reunión tratáronse asuntos que afectan aos compañeiros das nosas empresas e do sector en xeral tales coma os servizos de disponibilidade, gardas, calendarios laborais, uso de vehículos propios e de empresa, carga de traballo, formación, etc.

Estamos convencidos que compartindo información e experiencias coma esta melloraremos as condicións laborais do noso sector. Seguimos medrando todos xuntos. Loitando por un sector forte.

O noso agradecemento aos compañeiros da Central Unitaria dos Traballadores (C.U.T.) que nos cederon as súas instalacións para reunirnos.

18 Diciembre 15. GALICIA. El S.E OBTIENE NUEVO DELEGADO EN ELECCIONES SINDICALES DE ASCENSORES ENOR PONTEVEDRA.

El S.E en Galicia obtiene un nuevo representante de los trabajadores/as en la empresa Enor en la provincia de Pontevedra. El compañero elegido en las elecciones sindicales ha sido José Manuel Ramos. Enhorabuena y agradecer el compromiso la confianza y el apoyo depositado en el sindicato de la elevación. El S.E es un sindicato del sector independiente y libre de las instituciones con el objetivo de defender los intereses de los trabajadores/as.Sequimos haciendo trabajo conjunto y creciendo .

>(28/04/15 ) S.E GALICIA 1º DE MAIO EN VIGO SINDICALISMO ALTERNATIVO os sindicatos CUT,  CGT,CNT,  STEG,  SXG,  SF-Intersindical e S.E. ,  manifestación conxunta 11 da mañan o día 1 da PRAZA DE FERNANDO O CATÓLICO ATE A PORTA DO SOL. . MANIFESTO CONXUNTO 1º MAIO SINDICALISMO ALTERNATIVO pdf

O SINDICATO DA ELEVACION, GAÑA AS ELECCIÓNS SINDICAIS EN ASCENSORES ENOR A CORUÑA. 27 FEBREIRO 2015  nota pdf
O pasado día 23 de febreiro tiveron lugar as eleccións sindicais en ENOR, para a elección do comité de empresa provincial da Coruña. Os resultados da votación á que presentou candidatura o S.E deron a elección de 4 representantes. Os novos delegados elixidos corresponden aos centros de Enor de Santiago 2, A Coruña 1 e Ferrol 1. Darlles os parabéns pola sua elección e decisión de presentarse para representar ós seus compañeiros/as.

Dende o Sindicato da Elevación, queremos agradecer ao plantel de Enor a alta participación que se deu nas votaciós, así como a confianza depositada no S.E.Estamos totalmente convencidos que organizados e mantendo esta unidade conseguirase avanzar positivamente nas condicións de traballo dos compañeiros/as da principal empresa de ascensores de orixe galego.
Agradecer de novo o voso apoio e confianza, coma sempre, tédenos á vosa disposición.

>(01/05/14 ) S.E GALICIA CELEBRA LA COORDINADORA NORTE nota pdf Los días 22 y 23 de julio de 2014, se reunieron en A Coruña los delegados de personal del S.E. de la zona norte, para valorar la situación actual de la negociación del XVIII Convenio Colectivo ZOSA AESA y otros temas que afectan en la actualidad a los trabajadores de estas empresas y otras del grupo Zardoya Otis.

A esta reunión acudieron distintos representantes de Euskadi, Cantabria, Castilla-León, Madrid, Asturias y Galicia para debatir y preparar la posición del sindicato de cara a la vuelta a la negociación el próximo 16 de septiembre.

Además, la tarde del martes 22 se celebró una asamblea en el centro de trabajo de la calle Gutemberg, en la que varios miembros de la parte social de la mesa negociadora informaron a los trabajadores asistentes sobre la evolución de la negociación del Convenio y en la que se recogieron las opiniones e inquietudes de los participantes y se aclararon las dudas que fueron planteadas.
Desde el S.E. queremos agradecer a los trabajadores y delegados de personal, que a pesar de las fechas vacacionales, con su presencia y participación demostraron una vez más su compromiso con la defensa de nuestro Convenio.

>(01/05/14 ) S.E GALICIA . A Coruña. 1º DE MAIO POLO SINDICALISMO ALTERNATIVO . MANIFESTO UNITARIO DO SINDICALISMO ALTERNATIVO E DE CLASE 1º MAIO: UNIR AS LOITAS POLA DIGNIDADE! !organízate e loita', pdf manifesto 1maio 2014 conxunto

NOTICAS DEL SECTOR ABRIL 14 NOTICIAS DEL SECTOR ABRIL 14 PDF

La planta gallega de Enor ya fabrica elevadores de la marca Otis para todo el mundo", afirma su director en la comunidad Los 46 ascensores del nuevo hospital de Vigo son nuestra mayor obra en España Vigo 31.03.2014 http://www.farodevigo.es/economia/2014/03/31/46-ascensores-nuevo-hospital-vigo/996164.html José Carneiro

>(25/04/14 ) S.E GALICIA INFO > La Inspección sanciona a ThyssenKrupp Elevadores con 25.000 euros por vulneración de derechos fundamentales sanción a thyssen por persecución sindical A autoridade laboral constata que a empresa tomou medidas discriminatorias contra dous delegados en represalia pola súa actividade sindical ThyssenKrupp Elevadores suma un novo revés na súa política de acoso e persecución sindical contra os traballadores e traballadoras do centro da Coruña. Logo das sentenzas en contra por vulneración de dereitos sindicais aos delegados do Comité de Seguridade e Saúde Laboral (un da CIG e outro de UGT), agora a Inspección de Traballo vén de impor unha sanción de 25.000 euros á empresa por infracción moi grave en materia de dereitos fundamentais.

>(21/02/14 ) S.E GALICIA O SINDICATO DA ELEVACIÓN , xunto con outros sindicatos alternativos, CONSTITÚESE, EN VIGO, A PLATAFORMA DE APOIO ÁS MARCHAS DO 22M, concordamos en apoiar a manifestación convocada polo sindicalismo alternativo para o día 26 de Febreiro que, ás 8 da tarde sairá da Praza de Fernándo o Católico en Vigo, rolda de prensa, informando da constitución en Vigo da Plataforma en apoio das marchas da dignidade descargar. pdf .

ligazón ao video da Rolda de prensa do mércores 19 en Vigo, chamando a participar nas Marchas da Dignidade, que culminarán en Madrid desde os distintos puntos do estado español, o vindeiro 22 de marzo.

Máis información http://marchasdadignidade.blogspot.com

>(22/11/13 ) S.E GALICIA O SINDICATO DA ELEVACIÓN EN DEFENSA DAS PENSIÓNS O Sindicato da Elevación, xunto con outros sindicatos alternativos, mobilízase contra o desmantelamento das pensións e a súa privatización por parte do goberno e invita a participar na manifestación de Vigo do 21 de novembro .MANIFESTACIÓN XOVES, 21 DE NOVEMBRO: PRAZA FERNANDO O CATÓLICO (URZAIZ). 20:00 H. descargar pdf | enlace de fotos MANI VER AQUI |

>(25/07/13 ) S.E GALICIA NOTA ACCIDENTE DE TREN ANGROIS. Na Galiza, a 25 de xullo de 2013 descargar pdf

O Sindicato da Elevación, e as persoas que o conformamos, queremos manifestar a nosa consternación polo tráxico accidente acontecido no día de onte en Angrois.

Nestes momentos de dor, queremos amosar as nosas condolencias ás víctimas, familiares e achegados e a nosa solidaridade e apoio a todo o colectivo de traballadores do ferrocarril.

Dende o noso punto de vista, sabedores de que se está a levar a cabo unha investigación para averiguar as causas do accidente, pensamos que é unha inxustiza e unha manipulación dende algúns medios de comunicación o tratar de enfocar únicamente a responsabilidade cara un erro de un traballador, cando por outra banda se presume de ter unha tecnoloxía punteira na que a supervisión do traballador é só unha parte máis dos protocolos que garanten a seguridade dos viaxeiros.

No suposto de que se verifique que a causa de este lamentable acontecemento foi un erro humán, estamos seguros que existen medios para evitar que accidentes de este tipo volvan a repetirse, ainda que eso supoña ter que aumentar as inversións en sistemas de seguridade.

A seguridade dos viaxeiros e os ferroviarios non pode, nin debe someterse aos beneficios empresariais. Na protección das vidas humáns nin se pode nin se debe aforrar nin recortar.

Por un tren seguro e de todos.

>(19/06/13 ) S.E GALICIA O Sindicato da Elevación de Galiza informa:Galiza, xuño de 2013 descargar pdf

AOS TRABALLADORES DE ZARDOYA OTIS, S.A. DOS CENTROS DE TRABALLO DE GALIZA

Despois da ruptura -por parte da dirección- das negociacións en materia de servizos e gardas, e ante a disposición declarada de voltar a intentar modificar os horarios e remuneracións dalgúns operarios, os Representantes dos Traballadores do Sindicato da Elevación de Galiza manifestamos:

•  Que as modificacións sustanciais das condicións de traballo teñen que ser negociadas dentro do único marco axeitado, que é o noso Convenio Colectivo .

•  Que as imposicións, coaccións, ameazas veladas e presións aos traballadores para que asinen “voluntariamente” recortes individuais nas súas condicións de traballo, en ningún caso serán aceptadas como decisións colectivas e só traerán conflictividade nas relacións entre Traballadores e Dirección.

•  Que as pretensións de modificacións nos servizos que se prestan poden afectar directa e negativamente á saúde laboral dos traballadores que os realicen e ao servizo que reciben os nosos clientes , que son pilares fundamentais para a sustentabilidade de esta empresa.

•  Que a Representación Legal dos Traballadores de esta empresa sigue aberta a negociar fórmulas que mesturen o servizo que deben recibir os nosos clientes, a conciliación laboral e familiar dos Traballadores e os intereses empresariais.

Compañeiros: Informade aos vosos Representantes ante calquera intento de recorte dos vosos dereitos. Onte foron os salarios, hoxe son os horarios e os salarios, ¿e mañán qué?, ¿van quedar os recortes ahí?, ¿hai garantías de que estes recortes traian algunha compensación para os Traballadores?

Todos temos o dereito de non aceptar modificacións que non sexan negociadas a través da Comisión Mixta da Mesa de Seguimento do Convenio Colectivo. Non no las poden impoñer.

Consultade cos Representantes as dúbidas que teñades sobre este tema.

DEFENDENDO O TEU CONVENIO DEFENDES O TEU POSTO DE TRABALL ** A NOSA UNIDADE É A NOSA FORZA

>(09/05/13 ) S.E GALICIA 1º DE MAIO POLO SINDICALISMO ALTERNATIVO EN VIGO os sindicatos CUT,  CGT,  STEG,  SXG,  SF-Intersindical e S.E. en Vigo,  manifestación conxunta . BOA RESPOSTA Baixo o lema ‘Clase traballadora: organízate e loita', a marcha percorreu as rúas de Vigo ata rematar na Porta do Sol coa lectura dun manifesto a cargo da actriz galega Mónica Caamaño. Máis de 4.000 persoas participaron nesta manifestación segundo a organización foto pdf

>(27/04/13 ) S.E GALICIA os sindicatos CUT,  CGT,  STEG,  SXG,  SF-Intersindical e S.E. mantivemos en Vigo,  unha rolda de prensa previamente convocada dende a CUT  para presentar o manifesto conxunto de cara o primeiro de maio e anunciar a manifestación conxunta convocada EN ROLDA DE PRENSA CONVOCADA O 25 DE ABRIL 2013 DE CARA AO 1º DE MAIO POLO SINDICALISMO ALTERNATIVO EN VIGO ANUNCIAMOS:
MANIFESTACION CONXUNTA CONVOCADA EN VIGO O 1º DE MAIO.
CONVOCAN CUT – CGT – STEG – SXG - SF-Intersindial, e o S.E. (Sindicato da Elevación). Saída ás 11 da mañan da Praza de Fernando o Católico en Vigo para rematar na Porta do Sol. "CLASE TRABALLADORA, ORGANIZATE E LOITA!!!". pdf manifesto 1maio 2013 conxunto

cartel 1 maio 2013

>(04/04/13 ) S.E GALICIA . EL SINDICATO DE LA ELEVACION PARTICIPA EN EL III CONGRESO DEL SINDICATO FERROVIARIO-INTERSINDICAl . . Bajo el lema “Resistir, Luchar, Avanzar” se celebró el pasado 22 de marzo en Vigo el III Congreso del Sindicato Ferroviario-Confederación Intersindical de Pontevedra al que acudieron como invitados nuestros compañeros del S.E Galicia Ramón Mañana y Rafael Villar. descargar pdf

Zardoya Otis ejecuta la ampliación de capital por 155 millones para la compra de Enor. MADRID, 8 Feb. (EUROPA PRESS) - http://www.europapress.es/economia/noticia-economia-empresas-zardoya-otis-ejecuta-ampliacion-capital-155-millones-compra-enor-20130208084713.html    Zardoya Otis ha ecutado y cerrado el aumento de capital por 155 millones de euros para la adquisición de la empresa de ascensores Enor, según ha informado este viernes la compañía a la Comisión Nacional del Mercado de Valores (CNMV)    Para afrontar la adquisición del fabricante de ascensores, los accionistas de Zardoya aprobaron la emisión de 16,9 millones de acciones con un valor nominal de 0,10 euros.    Tras la operación, el capital social de Zardoya Otis ha quedado fijado en 40,21 millones de euros, representado mediante 402.154.866 acciones ordinarias de 0,10 euros de valor nominal cada una.    La compañía solicitará la admisión a negociación de als nuevas acciones en las Bolsas de Valores de Madrid, Barcelona, Bilbao y Valencia y en el sistema de Interconexión Bursátil.    La compañía anunció en agosto del año pasado la firma de un acuerdo para la compra de Enor con el objetivo de potenciar y dar continuidad a las empresas que forman dicha compañía en España y Portugal.